Clickcease

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش - دسکتاپ
ماشین ظرفشویی بوش - دسکتاپ

سرویس تهران

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش (Bosch)

تعمیرات کلیه لوازم خانگی بوش اعم ازماشین لباسشویی

تعویض قطعات همراه باگارانتی

تعمیر توسط تعمیرکاران مجرب و دوره دیده

خدمات به بهترین شکل و بالاترین کیفیت

“سرویس تهران” در سراسر تهران نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش دارد

در هر جای تهران باشید به راحتی و در کوتاه ترین زمان میتوانید با تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی بوش در ارتباط باشید.

تعمیرگاه مرکزی

ارسال تعمیرکار متخصص و حرفه ای ماشین ظرفشویی بوش به تمام نقاط تهران

نمایندگی شمال تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در محله‌های تجریش ، قیطریه ، الهیه ، نیاوران ، قلهک ، لویزان ، مینی سیتی ، دروس ، اقدسیه ، زعفرانیه ، فرمانیه ، کامرانیه ، جردن ، ولنجک ، ظفر ، سعادت آباد ، درکه ، فرحزاد  و سایر محله های شمال تهران

نمایندگی شرق تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در محله‌های تهرانپارس ، نارمک ، حکیمیه ، شهرک امید ، تهران نو ، سرخه حصار ، پیروزی ، گرگان ، حشمتیه ، وحیدیه ، نظام آباد ، مجیدیه ، شمس‌آباد ، نیروی هوایی و سایر محله های شرق تهران

نمایندگی جنوب تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در محله‌های افسریه ، مشیریه ، نازی‌آباد ، آذری ، اتابک ، خراسان ، خزانه ، فلاح ، مولوی ، سیروس ، جوادیه ، یافت‌آباد ، منیریه ، امیریه ، شوش ، بازار تهران ، شهرری و سایر محله های جنوب تهران

نمایندگی غرب تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مناطق پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

همچنین میتوانید از طریق فرم زیر درخواست تعمیرکار برای ظرفشویی بوش خود را ثبت کنید

    ظرفشویی بوش

    ظرفشویی بوش یکی از بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. این مدل ظرفشویی کیفیت بسیار بالایی داشته و نسبت به سایر برندها، عمر بیشتری هم دارد. اصالت برند بوش، کاملاً مورد تأیید مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. این مدل ظرفشویی نه‌تنها در ایران، بلکه در سایر کشورهای جهان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. ازاین‌رو، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی این مدل ظرفشویی بپردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

    ظرفشویی بوش در کدام کشور ساخته شده است؟

    شاید برای شما سؤال پیش بیاید که ظرفشویی بوش در کدام کشور ساخته شده است؟ احتمالاً بسیاری از شما می‌دانید که این برند در کشور آلمان کار می‌کند و این مدل ظرفشویی هم در همین کشور ساخته شده است. لازم به ذکر است که برند بوش بیشتر از یک قرن قدمت داشته و بهترین محصولات و لوازم‌خانگی را تولید می‌کند. همچنین این برند، یکی از 10 برند بزرگ و مشهور آلمانی شناخته می‌شود. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مدل‌های این برند ظرفشویی را بررسی خواهیم کرد.

    ماشین ظرفشویی بوش

     

    انواع ظرف‌شویی‌های بوش

    یکی از مهم‌ترین دلایلی که بسیاری از افراد، ظرفشویی بوش را برای آشپزخانه منزل خود استفاده می‌کنند، تنوع زیاد آن می‌باشد. این محصول با تنوع زیادی که دارد، در همه اماکن قابل‌استفاده خواهید بود و به همین دلیل هم فروش بسیار زیادی دارد. در این بخش، برخی از مدل‌های این ظرفشویی را مشاهده می‌کنید.

    ظرفشویی رومیزی

    یکی از رایج‌ترین مدل‌های ظرفشویی که مورداستفاده قرار می‌گیرد، ظرفشویی رومیزی بوش می‌باشد. اندازه این مدل نسبت به سایر مدل‌های ظرفشویی کوچک‌تر است و به همین دلیل هم برای استفاده در خانه‌های کوچک، کاملاً مناسب است. اکثر کسانی که در آپارتمان زندگی می‌کنند، ظرفشویی بوش از نوع رومیزی را انتخاب می‌نمایند. همچنین کسانی که خانواده آن‌ها کم‌جمعیت است نیز از این مدل ظرفشویی استفاده می‌کنند.

    ظرفشویی رو میزی بوش

    ظرفشویی کم‌عرض

    نوع دیگری از ظرفشویی که کاربرد زیادی دارد، نوع کم‌عرض آن می‌باشد. این مدل ظرفشویی، کمتر از 45 سانتی‌متر عرض دارد که برای آشپزخانه‌های کوچک، بهترین گزینه محسوب می‌شود. این مدل ماشین ظرفشویی، ظرفیت 9 نفره دارد.

    ظرفشویی مبله

    نوع دیگری از ماشین ظرفشویی بوش که طرفداران زیادی دارد، مدل مبله است. شاید برای شما جالب باشد که این مدل ظرفشویی زیبایی خاصی دارد و در کنار سایر کابینت‌ها قرار می‌گیرد. بدین ترتیب، اغلب افراد ترجیح می‌دهند از این مدل برند بوش استفاده کنند.

    ظرفشویی مبله بوش

    ظرفشویی توکار

    تمام انواع ماشین ظرف‌شویی‌هایی که تاکنون درباره آن‌ها بحث کردیم، به‌صورت روکار بودند و باید روی کابینت‌ها یا روی زمین قرار می‌گرفت. در این بخش، شما ماشین ظرفشویی توکار را مشاهده می‌کنید. شرکت بوش برای راحتی بیشتر مشتریان و کسب اعتماد آن‌ها، از نوع دیگری از ماشین ظرفشویی رونمایی کرد که به‌صورت توکار می‌باشد. این ظرفشویی به‌راحتی درون سایر کابینت‌ها قرار می‌گیرد که موجب می‌شود هماهنگی و زیبایی بیشتری به آشپزخانه شما بدهد.

    ظرفشویی تو کار بوش

    دلیل استفاده از ماشین ظرفشویی بوش نسبت به سایر مدل‌ها

    حالا نوبت به آن می‌رسد که توضیح دهیم چرا ما استفاده از ماشین ظرفشویی بوش را به سایر برندها ترجیح می‌دهیم؟ همان طور که تاکنون مشاهده کردید، این مدل ظرفشویی تنوع بسیار بالایی دارد و انواع آن در بازار موجود است. همچنین این محصول مصرف انرژی برق و آب بسیار کمی دارد و یکی از محصولات خانگی کم‌مصرف به‌حساب می‌آید. علاوه بر این، برای ساخت آن هم از بهترین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده است.

    مزایا تعمیرگاه و نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی بوش

    در دنیای امروز تنها کیفیت کالای خریداری شده ملاک انتخاب نمی باشد – خدمات پس از فروش گسترده و به روز یکی از فاکتورهای مهم خرید هر کالا می باشد. محصولات هر برند معتبر و شناخته شده در صورتی قابل اعتماد می باشند که خدمات پس از فروش به روز و مورد تأیید شرکت تولید کننده آن باشد.

    نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مجاز مرکزی بوش با سابقه طولانی در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی و البته تعمیر ماشین ظرفشویی بوش مفتخر است سال ها تلاش نموده که با تربیت پرسنل های تحصیل کرده و با تجربه، خدمات با کیفیتی را به هموطنان عزیز ارائه نماید.

    در سالهای اخیر تجهیزات ظرفشویی بوش بسیار پیشرفته و البته دیجیتال شده است. در این راستا، ظرفشویی بوش با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته توانسته است در پائین آوردن مصرف انرژی در دنیا پیشتاز باشد و دستگاه های ماشین ظرفشویی با مصرف A+++ , A++ , A تولید نماید.

    در نمایندگی تعمیرات بوش ، تعمیر ظرفشویی بوش به صورت 100 درصد در منزل با 36 ماه ضمانت کتبی و انجام تعمیر کمتر از 2 ساعت پس از تماس مشتری انجام می شود. همچنین نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تهران تعمیرات بوش به صورت 24/7 یعنی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشترکین محترم می باشد توضیح اینکه اگر مدت ضمانت دستگاه شما به پایان نرسیده حتماً با شماره های مندرج برروی کارت گارانتی خود تماس حاصل فرمائید. در غیر این صورت نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بوش به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی بوش در تهران و همچنین تعمیرگاه مجاز بوش تعمیرات ظرفشویی شما را در کمتر از 2 ساعت به پایان خواهد رساند.

    ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش

    طرحان شرکت بوش یک ماشین ظرفشویی منحصر به فرد با ویژگی های خاص طراحی نموده اند که توانایی شستن ظروف را تا حد ممکن بالا برده است به طوری که با مصرف آب و برق خیلی کم ظرف ها را میشوئد.

     

    سرویس تهران نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با استفاده از تعمیرکاران مجرب و دوره دیده کلیه سرویسهای دوره ای و تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش شما را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت انجام میدهد.

    سرویس تعمیر ظرفشویی بوش به صورت حضوری و در محل شما انجام شده و با ضمانت استفاده از قطعات اصلی بوش و با ارائه ضمانت قطعات انجام میگیرد.

    در ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی بوش و استفاده از قطعات اصلی دقت داشته باشید هزینه کمتر بابت قطعات تقلبی و متفرقه باعث گمراهی شما نشود و حتما ضمانت و اصالت قطعات تعویض شده ماشین لبسشویی اطمینان حاصل نمایید.