Clickcease

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

سرویس تهران

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بوش (Bosch)

تعویض قطعات همراه باگارانتی

تعمیر توسط تعمیرکاران مجرب و دوره دیده

خدمات به بهترین شکل و بالاترین کیفیت

“سرویس تهران” در سراسر تهران نمایندگی تعمیر  ماشین لباسشویی بوش دارد

در هر جای تهران باشید به راحتی و در کوتاه ترین زمان میتوانید با تعمیرکار متخصص  ماشین لباسشویی بوش در ارتباط باشید.

تعمیرگاه مرکزی

ارسال تعمیرکار متخصص و حرفه ای ماشین لباسشویی بوش به تمام نقاط تهران

نمایندگی شمال تهران

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در محله‌های تجریش ، قیطریه ، الهیه ، نیاوران ، قلهک ، لویزان ، مینی سیتی ، دروس ، اقدسیه ، زعفرانیه ، فرمانیه ، کامرانیه ، جردن ، ولنجک ، ظفر ، سعادت آباد ، درکه ، فرحزاد  و سایر محله های شمال تهران

نمایندگی شرق تهران

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در محله‌های تهرانپارس ، نارمک ، حکیمیه ، شهرک امید ، تهران نو ، سرخه حصار ، پیروزی ، گرگان ، حشمتیه ، وحیدیه ، نظام آباد ، مجیدیه ، شمس‌آباد ، نیروی هوایی و سایر محله های شرق تهران

نمایندگی جنوب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در محله‌های افسریه ، مشیریه ، نازی‌آباد ، آذری ، اتابک ، خراسان ، خزانه ، فلاح ، مولوی ، سیروس ، جوادیه ، یافت‌آباد ، منیریه ، امیریه ، شوش ، بازار تهران ، شهرری و سایر محله های جنوب تهران

نمایندگی غرب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مناطق پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

همچنین میتوانید از طریق فرم زیر درخواست تعمیرکار برای لباسشویی بوش خود را ثبت کنید

    سرویس تعمیرات ماشین لباسشویی بوش به صورت حضوری و درمحل شما انجام شده و با ضمانت استفاده از قطعات اصلی بوش و با ارائه ضمانت قطعات انجام میگیرد.

    در ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی بوش و استفاده از قطعات اصلی دقت داشته باشید هزینه کمتر بابت قطعات تقلبی و متفرقه باعث گمراهی شما نشود و حتما ضمانت و اصالت قطعات تعویض شده ماشین لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.

    مزایا تعمیرگاه و نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی بوش

     

    در دنیای امروز تنها کیفیت کالای خریداری شده ملاک انتخاب نمی باشد – خدمات پس از فروش گسترده و به روز یکی از فاکتورهای مهم خرید هر کالا می باشد. محصولات هر برند معتبر و شناخته شده در صورتی قابل اعتماد می باشند که خدمات پس از فروش به روز و مورد تأیید شرکت تولید کننده آن باشد.

    نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مجاز مرکزی بوش با سابقه طولانی در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی و البته تعمیر ماشین لباسشویی بوش مفتخر است سال ها تلاش نموده که با تربیت پرسنل های تحصیل کرده و با تجربه، خدمات با کیفیتی را به هموطنان عزیز ارائه نماید.

    در سالهای اخیر تجهیزات لباسشویی های بوش بسیار پیشرفته و البته دیجیتال شده است. در این راستا، لباسشویی بوش با استفاده از تکنولوژی BLDC توانسته است در پائین آوردن مصرف انرژی در دنیا پیشتاز باشد و دستگاه های ماشین لباسشویی با مصرف A+++ , A++ , A تولید نماید.

    در نمایندگی تعمیرات بوش ، تعمیر لباسشویی بوش به صورت 100 درصد در منزل با 36 ماه ضمانت کتبی و انجام تعمیر کمتر از 2 ساعت پس از تماس مشتری انجام می شود. همچنین نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تهران تعمیرات بوش به صورت 24/7 یعنی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشترکین محترم می باشد توضیح اینکه اگر مدت ضمانت دستگاه شما به پایان نرسیده حتماً با شماره های مندرج برروی کارت گارانتی خود تماس حاصل فرمائید. در غیر این صورت نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بوش به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی بوش در تهران و همچنین تعمیرگاه مجاز بوش تعمیرات لباسشویی شما را در کمتر از 2 ساعت به پایان خواهد رساند.

    تعمیر ماشین لباسشویی بوش

    امروزه ماشین لباسشویی یکی از وسایل اساسی هر خانه ایست که تمامی لباسها و پارچه های ما را سریع و بهینه می شوید. بنابراین در صورت خرابی و بروز مشکل در کارکرد نرمال آن، زندگی روزمره ما دچار اخلال می شود. بسیاری از افراد برای استفاده از بهترین لباسشویی های موجود، به سراغ برندهای خارجی گران قیمتی همچون ال جی، سامسونگ و بوش می روند. اما حتی لباسشویی های برند نیز بالاخره دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اگر لباسشویی تان خراب شده اجازه ندهید لباسهای کثیف بر روی هم تلنبار شوند، بلافاصله جهت تعمیر لباسشویی و جلوگیری از تشدید مشکل آن اقدام کنید.

     

    ویژگی های ماشین لباسشویی بوش

     

    طرحان شرکت بوش یک ماشین لباسشویی منحصر به فرد با ویژگی های خاص طراحی نموده اند که توانایی شستن لباس را تا حد ممکن بالا برده است به طوری که با مصرف آب و برق خیلی کم لباس ها را میشوئد. این امکان با طراحی شستشوی استوانه ای در لباسشویی بوش امکان پذیر شده است. البته ماشین لباسشویی های جدید بوش توانایی شستن با تکنولوژی پیمانه هوشمند (i – DOS) را نیز دارند که در این مدل ها نیازی به ریختن مواد شوینده در هر نوبت نمی باشد بلکه فقط یکبار مخزن مایع شستشو و نرم کننده شارژ می شود و برای 20 مرتبه شستشو به صورت هوشمند از آن استفاده خواهد شد.

    تعمیر لباسشویی بوش

    متخصصین سرویس تهران آماده تعمیر لباسشویی شما

     

    لباسشویی نیز همانند تمامی ماشین های دیگر به مراقبت احتیاج دارد و گاها نیز دچار مشکل می گردد. آنچه در این زمان بسیار مهم است ، سپردن لباسشویی به تعمیرکار متخصص است که در زمان کوتاه و به صورت اصولی قادر به رفع مشکل دستگاه و بازگرداندن آن به شرایط عملکرد باکیفیت خود باشد. این امر خصوصا برای لباسشویی های برند خارجی مصداق می یابد که ریسک خسارت آنها بسیار بالا است.

     

    مشکلات متداول ماشین لباسشویی بوش

     

    اگر لباسشویی نمی چرخد، روشن نمی شود، خشک نمی کند، آبریزش یا نشتی دارد و درب آن باز یا بسته نمی شود، سرویس تهران برای رفع مشکل دستگاه تان قادر به کمک به شماست. برخی از مشکلات پیش آمده ممکن است راه حل نسبتا آسانی داشته باشند، به طوری که شخصا از عهده آن برآیید. اما بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکاری با دانش و تجربه فنی بالا می باشد.

    متخصصین سرویس تهران قادر به رفع هرگونه مشکل پیش آمده برای لباسشویی شما هستند. بنابراین مرتبه بعدی که لباسشویی شما در اواسط شستشو متوقف می شود یا ناگهان خاموش می شود، آبگیری نمی کند یا بیش از حد آبگیری می کند، تخلیه نمی کند و یا سر و صدای بلندی دارد، کافیست با ما تماس بگیرید تا در همان روز و یا روز بعد در منزل شما باشیم.

     

    سرویس تهران قطعات لباسشویی را تعمیر می کند؟

     

    اولویت متخصصین ما تعمیر قطعات دستگاه شماست تا در هزینه ها صرفه جویی شود. در صورتی که به تشخیص تکنسین، قطعه مورد نظر نیازمند تعویض باشد، تهیه قطعات ارجینال از مراکز مجاز توسط تکنسین و به کمک ما انجام می گیرد و سپس بر طبق استاندارد بر روی دستگاه شما نصب می گردد.

    برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار لباسشویی سرویس تهران تعمیر/ تعویض می گردد:

    برد الکترونیک ، پمپ تخلیه ، شناور و سوئیچ شناور ، قفل و سوئیچ قفل ، تایمر ، سوئیچ فشار ، آمپرها ، تسمه ها ، لاستیک دور درب ، محفظه جاپودری و…

    اگر به دنبال تعمیرکار برند لباسشویی تان در نزدیکی خود هستید ، همین حالا با ما تماس گرفته و یا از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.