Clickcease

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی

سرویس تهران

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی (LG)

تعویض قطعات همراه باگارانتی

تعمیر توسط تعمیرکاران مجرب و دوره دیده

خدمات به بهترین شکل و بالاترین کیفیت

“سرویس تهران” در سراسر تهران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دارد

در هر جای تهران باشید به راحتی و در کوتاه ترین زمان میتوانید با تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی متخصص در ارتباط باشید. 

تعمیرگاه مرکزی

ارسال تعمیرکار متخصص و حرفه ای ماشین لباسشویی ال جی به تمام نقاط تهران

نمایندگی شمال تهران

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محله‌های تجریش ، قیطریه ، الهیه ، نیاوران ، قلهک ، لویزان ، مینی سیتی ، دروس ، اقدسیه ، زعفرانیه ، فرمانیه ، کامرانیه ، جردن ، ولنجک ، ظفر ، سعادت آباد ، درکه ، فرحزاد  و سایر محله های شمال تهران

نمایندگی شرق تهران

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محله‌های تهرانپارس ، نارمک ، حکیمیه ، شهرک امید ، تهران نو ، سرخه حصار ، پیروزی ، گرگان ، حشمتیه ، وحیدیه ، نظام آباد ، مجیدیه ، شمس‌آباد ، نیروی هوایی و سایر محله های شرق تهران

نمایندگی جنوب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محله‌های افسریه ، مشیریه ، نازی‌آباد ، آذری ، اتابک ، خراسان ، خزانه ، فلاح ، مولوی ، سیروس ، جوادیه ، یافت‌آباد ، منیریه ، امیریه ، شوش ، بازار تهران ، شهرری و سایر محله های جنوب تهران

نمایندگی غرب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مناطق پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

همچنین میتوانید از طریق فرم زیر درخواست تعمیرکار برای لباسشویی ال جی خود را ثبت کنید 

    خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال‌جی در نمایندگی سرویس تهران به شرح زیر می باشد:

    • تعمیرات انواع موتور لباسشویی ال جی
    • تعمیر تخصصی و تعویض انواع بردهای لباسشویی های ال جی
    • رفع مشکلات دیگ ال جی
    • رفع مشکلات تمیز نکردن لباس ها در لباسشویی ال جی
    • بر طرف نمودن صداهای آزار دهنده لباسشویی های ال جی
    • تعمیرات لباسشویی ال‌جی مدل های جدید و قدیمی

    و تمامی مواردی که ممکن است سبب اختلال در کار کردن لباسشویی ال جی گردد.

    سرویس تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به صورت حضوری و درمحل شما انجام شده و با ضمانت استفاده از قطعات اصلی ال جی و با ارائه ضمانت قطعات انجام میگیرد.

    در ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی ال جی و استفاده از قطعات اصلی دقت داشته باشید هزینه کمتر بابت قطعات تقلبی و متفرقه باعث گمراهی شما نشود و حتما ضمانت و اصالت قطعات تعویض شده ماشین لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.

    ایرادات شایع ماشین لباسشویی ال جی

    برنامه های ماشین لباسشویی ال جی

    کد خطا یا ارورهای لباسشویی ال جی (LG)

    گاهی ممکن است بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی با حروف انگلیسی مواجه شوید، که این حروف نشان دهنده‌ی خطا یا error بر روی دستگاه شماست. حال برای اینکه متوجه بشوید، علت پیغام، کد خطا یا ارور لباسشویی ال جی مربوط به چه مشکلی است، موارد زیر را مطالعه کنید.
    UE: نامتعادل بودن لباس‌های داخل دیگ
    EI یا AE: خطای نشت آب
    OE: خطای تخلیه
    PF: خطای قطع ناگهانی برق
    PE: خطای سنسور فشار
    LE: خطای موتور DD
    UE: خطای عدم تعادل دیگ
    DE: خطای سوئیچ درب
    NC: خطای ماژول NFC

    مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی

    شاید یکی از نگران کننده‌ترین ایراد در هر دستگاهی، مشکل روشن نشدن آن باشد. حالا فرض کنید لباسشویی روشن نمی‌شود و همه‌ی لباس های کثیف کل هفته را برای آخر هفته جمع کرده‌اید، تا لباسشویی در کم‌ترین زمان آن‌ها را تحویل دهد، و حالا با این مشکل مواجه شدیم، باید با لباس‌های کثیف خود چه کنیم؟
    هنگام مواجه شدن با این مشکلات بهتر است اول راه حل‌های قابل انجام در منزل را خودتان انجام دهید. در صورتی که مشکل برطرف نشد حتما برای رفع ایراد، کار را به متخصصان بسپارید. اکثر مواقع این مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل می باشد که به دلیل نا متعاد به و بودن وزن لباس هابوجود می آید. برای رفع این مشکل می توانید لباس ها را به صورت یکنواخت ر داخل سبد ماشین لباسشویی ال جی قرار دهید سپس دستگاه را روشن کنید. اگر مشکل همچنان باقی بود ممکن است ایراد از برد لباسشویی ال جی باشد یا تایمر ان  دچار مشکل شده باشد که در چنین مواقعی باید دستگاه توسط تکنسین ماشین لباسشویی ال جی برسی شود.
    تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
    اگر ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود، توصیه ما به شما این است که مراحلی که در ادامه گفته خواهد شد را انجام دهید؛
    1. بررسی کنید تا مطمئن شوید پریز برق مشکلی نداشته باشد. برای کنترل پریز می‌توانید دستگاه دیگری مثل سشوار را به همان پریز برق بزنید تا معلوم شود برق دارد یا نه.
    2. از سه راهی جهت برق استفاده نکنید. لباسشویی باید مستقیما به یک پریز مستقل وصل باشد. در صورتی که دستگاه دیگر مثل سشوار با این محافظ یا سه راهی کار می‌کند باز هم تاکید می‌شود دستگاه به صورت مستقیم به پریز برق زده شود.
    3. آیا دوشاخه مشکلی ندارد؟ بدین معنا که کاملا داخل پریز باشد یا شکل ظاهری دوشاخه دفرمه نشده باشد. در صورت دفرمه شدن دوشاخه باید تکنسین جهت رفع ایراد دو شاخه مراجعه کند.
    4. در نهایت اگر با چک کردن این موارد دستگاه روشن نشد، احتیاج است که تعمیر ماشین لباسشویی ال جی توسط کارشناس متخصص انجام شود.
    ماشین لباسشویی ال جی وارد برنامه نمی‌شود
    در این مواقع حتما مواردی را که در ادامه بیان خواهد شد را بررسی کنید:
    1. چک کنید که درب ماشین لباسشویی کاملا” بسته شده باشد و کلید START را زده باشید.
    2. دقت داشته باشید که کلید قفل کودک را فعال نکرده باشید. چون در این صورت دستگاه وارد برنامه نمی‌شود و پیغام CL روی صفحه نمایش می‌آید و یا چراغ CHILD LOCK روشن می‌شود که در این صورت باید آن را غیرفعال کنید.
    3. حتما چک کنید که شیر آب منزل باز باشد و قطعی آب وجود نداشته باشد .
    4. دکمه TIME DELAY جهت شستشوی با تاخیر است یعنی دستگاه دیرتر یا سر زمان مشخصی شروع به کار کند. دقت کنید که این کلید را فعال نکرده باشید.
    5. در لباسشویی‌های بدون تسمه در بعضی برنامه‌هایی (مثل COTTON و SYNTHETIC ) دستگاه همان ابتدا زمان نمی‌دهد و شروع به آبگیری نمی‌کند و بعد از چند دور چرخش (فعال شدن سنسور وزن لباس) زمان می‌دهد و شروع به آبگیری می‌کند.
    6. نکته دیگر این که حتما قواره لباس‌ها را چک کنید. چون در مواقعی که بیش از حد، یا کم تر از حد، لباس داخل ماشین ریخته شود، دچار مشکل عدم تعادل می‌شود و شروع به کار نمی‌کند .
    7. در نهایت اگر ماشین لباسشویی خطا ( LE، PE، Te و … ) می‌دهد نشان دهنده یک ایراد در دستگاه هست و طبیعتا در این حالت نمی‌تواند شروع به کار کند تا ایراد رفع شود. برای آگاهی از علت ارورهای لباسشویی می‌توانید به قسمت خطاهای متداول دستگاه‌ها مراجعه نمایید.
    8. دقت نمایید که باید بعد از زدن دکمه START به مدت یک دقیقه صبر کنید تا ماشین وارد برنامه شستشو شود. اگر مجموع این موارد چک شد و ایراد ناشی از این‌ها نبود حتما باید دستگاه به صورت تخصصی چک شود و کار به کاردان سپرده شود.

    مشکلات ماشین لباسشویی ال جی در هنگام شست و شو

    مشکلات شستشو ماشین لباسشویی ال جی

    اصلی ترین کاری که ماشین لباسشویی‌ها بر عهده دارند، شستن لباس هاست. در زندگی‌های ماشینی امروزه، که صرفه جویی در وقت و انجام دادن کارها در کمترین زمان برای مردم اهمیت زیادی دارد، استفاده از ماشین لباسشویی کمک به سرعت بخشیدن کارها می‌کند.
    ماشین لباسشویی از جمله دستگاه‌هایی است که اگر به مشکل بخورد کار را برای ما سخت خواهد کرد. اگر این مواردی که در ادامه گفته می‌شود در لباسشویی خود دیدید، بهتر است راه حل‌هایی که بیان خواهد شد را انجام دهید. در غیر این صورت نیاز به حل مشکل توسط تعمیرکار متخصص را دارید.
    مشکلات به وجود آمده در این خصوص به شکل زیر مطرح می‌شود:
    1. لباسشویی ال جی لباس‌‌‌ها را خوب نمی‌شوید
    2. در لباسشویی ال جی مقداری از پودر یا کف روی البسه باقی می‌ماند
    3. بعد از پایان کار لباسشویی ال جی، لباس را که از داخل ماشین خارج می‌کنیم کاملا داغ است
    4. بعد از پایان کار لباسشویی ال جی نرم کننده در جاپودری باقی مانده و استفاده نشده
    5. لباسشویی لباس‌ها را پاره می‌کند
    لباسشویی ال جی لباس‌ها را خوب نمی‌شوید
    بهتر است اول مقدار لباس داخل دستگاه را چک کنید. اگر بیشتر از ظرفیت ماشین باشد طبیعتا خوب نمی‌شوید.
    1. منظور از ظرفیت ماشین لباسشویی مقدار مجاز لباس داخل دستگاه است، که بسته به جنس و برنامه انتخابی و ظرفیت ماشین لباسشویی فرق می‌کند.
    2. حتما مقدار شوینده را چک کنید، این مقدار باید متناسب با میزان لباس و نوع آن باشد. (با توجه به دفترچه راهنما و راهنمای قید شده در روی پودر ماشین لباسشویی، مقدار مناسب پودر را تشخیص دهید)
    3. توجه کنید که انتخاب برنامه مطابق با لباس و میزان کثیفی موجود در آنها صورت گرفته است؟
    جهت شستشوی لباس‌های معمولی روزمره، برنامه SYNTHETIC دمای آب 40 درجه، و برای شستشوی لباس‌های سفید مقاوم، ( کلا” لباس‌هایی که رنگ نمی‌دهند و حساس و ظریف نیستند) برنامه COTTON و دمای 60 درجه توصیه می‌شود. جهت تمیز شدن بهتر لباس‌ها می‌توانید در برنامه COTTON و SYNTHETIC سمت راست جاپودری، پودر اضافه بریزید و کلید PRE WASH را قبل از زدن استارت فعال کنید.

    در لباسشویی ال جی مقداری از پودر یا کف روی البسه باقی می‌ماند

    درصورتی که لباسشویی شما به خوبی از پودر استفاده نمی‌کند، یا اینکه بعد از اتمام کار هنوز روی لباس‌ها کف می‌بینید، می‌تواند عوامل به وجود آورنده مختلفی داشته باشد. البته نوع و مقدار پودری که استفاده می‌کنید و اینکه در مخزن درست ریخته شده یا خیر، می‌تواند از جمله علت‌های باقی ماندن پودر یا کف روی لباس‌ها در ماشین لباسشویی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و دانستن راه حل‌های آن مراحل زیر را انجام دهید.

    1. حتما از پودر ماشین لباسشویی استفاده شود. یعنی از پودر دستی یا پودر صابون استفاده نکنید.
    2. پودر را فقط در قسمت «پودر اصلی» بریزید و بیشتر از نصف پودر ریخته نشود.
    3. در صورتی که پودر اضافه در قسمت «پیش شستشو» ریختید، حتما کلید PRE WASH را فعال کنید (البته در همه برنامه‌ها فعال نمی‌شود).
    4. در زمان شستشوی « پرده و توری و ملحفه و…» از پودر کمتری استفاده کنید.
    5. دکمه PRE WASH یک برنامه پیش شسشتو یا جهت شستشو اضافه است که در برخی از مدل‌های لباسشویی وجود دارد (البته در همه برنامه‌ها فعال نمی شود)، به همین جهت قسمت جاپودری آن جدا، احتیاج به پرکردن پودر دارد و اگر اشتباها در این قسمت پودر ریخته شود و کلید آن را فعال نکرده باشید به درستی نمی‌تواند ماشین لباسشویی شستشو را انجام دهد
    6. از برنامه RINSE برای تمیز شدن لباس می‌توانید استفاده کنید (البته بعضی از مدل‌ها این برنامه را ندارند).
    7. برنامه‌ی RINSE آبکشی اضافه است، در صورتی که که مدل لباسشویی شما این برنامه را داشته باشد، می‌توانید برای تمییز شدن و پاک شدن کف از روی لباس‌ها از این برنامه جهت آبکشی اضافه استفاده کنید.