Clickcease

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

سرویس تهران

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر سامسونگ (Samsung)

تعویض قطعات همراه باگارانتی

تعمیر توسط تعمیرکاران مجرب و دوره دیده

خدمات به بهترین شکل و بالاترین کیفیت

“سرویس تهران” در سراسر تهران نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ دارد

در هر جای تهران باشید به راحتی و در کوتاه ترین زمان میتوانید با تعمیرکار متخصص  یخچال فریزر سامسونگ در ارتباط باشید.

تعمیرگاه مرکزی

ارسال تعمیرکار متخصص و حرفه ای یخچال فریزر سامسونگ به تمام نقاط تهران

نمایندگی شمال تهران

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در محله‌های تجریش ، قیطریه ، الهیه ، نیاوران ، قلهک ، لویزان ، مینی سیتی ، دروس ، اقدسیه ، زعفرانیه ، فرمانیه ، کامرانیه ، جردن ، ولنجک ، ظفر ، سعادت آباد ، درکه ، فرحزاد  و سایر محله های شمال تهران

نمایندگی شرق تهران

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در محله‌های تهرانپارس ، نارمک ، حکیمیه ، شهرک امید ، تهران نو ، سرخه حصار ، پیروزی ، گرگان ، حشمتیه ، وحیدیه ، نظام آباد ، مجیدیه ، شمس‌آباد ، نیروی هوایی و سایر محله های شرق تهران

نمایندگی جنوب تهران

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در محله‌های افسریه ، مشیریه ، نازی‌آباد ، آذری ، اتابک ، خراسان ، خزانه ، فلاح ، مولوی ، سیروس ، جوادیه ، یافت‌آباد ، منیریه ، امیریه ، شوش ، بازار تهران ، شهرری و سایر محله های جنوب تهران

نمایندگی غرب تهران

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در مناطق پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا و سایر مناطق غرب تهران

همچنین میتوانید از طریق فرم زیر درخواست تعمیرکار برای یخچال فریزر سامسونگ خود را ثبت کنید

    تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

    با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی، تجهیزاتی اختراع شده‌ است که دلیلشان آسان تر کردن کارهای روزانه و ایجاد رفاه برای کاربران است؛ یکی از آن ها یخچال فریزر است که به دلیل تازه نگه داشتن مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدنشان در همه خانه ها یافت می شود. گاهی با اینکه پیش از خرید به مزایا و معایب محصول توجه شده است و پس از خرید نیز به درستی نگهداری می شود؛ اما با گذشت مدت زمانی مشکلاتی برای آن ها به وجود می آید که عملکرد یخچال فریزر را دچار اختلال می کند. این اختلال ها به راحتی قابل تشخیص نیستند به طوری که برای تعمیر یخچال فریزر باید به نمایندگی مراجعه کرد.

    در حال حاضر به دلیل اینکه تقاضای تجهیزات مدرن افزایش یافته است، برند های مختلفی در این زمینه مشغول به کار هستند، که هر کدام سعی دارند با طراحی و ساخت محصولات منحصر به فرد از رقیب های خود پیشی بگیرند؛ زیرا مشتریان قبل از خرید تمامی جوانب را بررسی می کنند و سپس تصمیم گیری می کنند آن هم به این دلیل که قصد دارند از محصولی استفاده کنند که به اغلب خواسته های آن ها پاسخ می دهد. در این مقاله در مورد نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ توضیح خواهیم داد:

    تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

     

    برند سامسونگ

    یکی از برندهای معروف جهان؛ سامسونگ است که شرکت آن در سال 1938 میلادی در شهر سئول کره جنوبی تاسیس شد و توانست با ارائه خدمات مالی، بیمه و خرده فروشی گسترش پیدا کند؛ به گونه ای که در سال 1960 وارد صنعت الکترونیک شد تا زمینه برای رشدهای پسین آماده شود؛ این پیشرفت به قدری سریع رخ داد که در سال 1980 راه به بازار جهانی یافت. این شرکت دارای چندین زیرمجموعه به نام های سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی اندتی است که باعث شده در تولید تجهیزات پزشکی، کشتی سازی، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات الکترونیکی و … سررشته ای داشته باشند. در دهه ششم فعالیت شرکت سامسونگ شعار اول کیفیت مطرح شد و سرلوحه کارکنان آن قرار گرفت؛ به گونه ای که برخی از محصولاتی که تولید جهانی داشت از نظر کیفیت در مقام نخست قرار گرفت.

    یکی از محصولات پر طرفدار سامسونگ، یخچال فریزر است که جز پیشرفته ترین یخچال های بازار جهان به حساب می آیند؛ زیرا تکنولوژی های مدرنی در این دسته از محصولات به کار رفته است. مهندسان شرکت سامسونگ سعی دارند که تمامی مزایا محصولات دیگر برندها را در محصول خود به کار ببرند تا به تمامی نیازهای مصرف کنندگان پاسخ دهند؛ زیرا آن ها یخچالی را تهیه می کنند که مطابق با خواسته هایشان باشد.

     

    یخچال سامسونگ یکی از بهترین برند ها

     

    مزایا و ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

    • قابلیت اتصال به وای فای
    • تنظیمات قابل تعییر
    • فضای فوق العاده وسیع
    • دارای نور LED
    • انجماد سریع
    • کنترل دیجیتال دما
    • مجهز به بار برای نگهداری نوشیدنی ها
    • مصرف کمِ انرژی
    • طراحی زیبا

     

    انواع یخچال سامسونگ

    شرکت سامسونگ همواره در تلاش است تا مشتریان خود را راضی نگه داشته و سایر افراد را به محصولات خود جذب کند. برای انجام این کار، همیشه به تنوع محصولات خود اضافه می‌کند و انواع متفاوتی از یخچال را به بازار عرضه می‌کند. یخچال سامسونگ انواع متفاوتی دارد که هرکدام از این نمونه‌ها با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در این بخش، ما به انواع این یخچال‌ها اشاره و به‌اختصار آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

    یخچال سایدبای‌ساید

    یکی از رایج‌ترین و زیباترین مدل‌های یخچال از شرکت سامسونگ که طرفداران زیادی دارد، یخچال سایدبای‌ساید می‌باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که این محصول، جزو پرفروش‌ترین یخچال‌های شرکت سامسونگ در ایران شناخته می‌شود. این یخچال‌ها علاوه بر زیبایی ظاهری، کارایی بسیار بالایی هم دارند که موجب افزایش روزافزون طرفداران آن شده است.

    ساید بای سایدیخچال سایدبای‌ساید سامسونگ


    همان طور که مشخص است، این نوع یخچال سامسونگ اندازه بسیار بزرگی دارد و شما می‌توانید محصولات غذایی زیادی را در آن جای دهید. همچنین سیستم خنک‌کننده این محصول به‌گونه‌ای است که هوا را به سراسر یخچال انتقال می‌دهد. این امر موجب می‌شود که محصولات غذایی تا مدت‌های زیادی سالم بمانند.

    یخچال فریزر بالا و پایین

    نوع دیگری از یخچال سامسونگ که مخصوص خانه‌های کوچک‌تر است، یخچال فریزر بالا و پایین می‌باشد. همان طور که مشاهده می‌کنید، فریزر این مدل یخچال در بالای بخش اصلی قرار دارد. طراحی منحصربه‌فرد این یخچال باعث شده که برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب‌تر باشد.

    فریزر بالا و پایین

    یخچال دوقلوی سامسونگ

    مدل دیگری از یخچال سامسونگ که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است، یخچال دوقلو می‌باشد. این مدل یخچال تقریباً جای بیشتری گرفته و برای آشپزخانه‌های بزرگ‌تر مناسب است. تفاوتی که این مدل یخچال با سایدبای‌ساید دارد، این است که در نوع دوقلو، یک بخش منحصراً برای فریزر و بخش دیگر فقط باری یخچال است و شما این امکان را دارید که بخش فریزر آن را جدا و در مکان دیگری آن را روشن کنید.

     

    نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

    با تمامی این ویژگی های منحصر به فرد، اما گاهی به مرور زمان با رعایت نکردن یک سری نکات مشکلاتی ایجاد می شود که به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ نیاز است؛ به عنوان مثال از مشکلات رایج یخچال فریزر سامسونگ می توان به یخ نساختن آن یا خنک نکردن یخچال، داغ شدن موتور، بوی بد درون آن و برفک زدنش اشاره کرد. هنگام بروز هر کدام از این نشانه ها باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ تماس گرفت تا آن ها با فرستادن متخصصی هم به درستی مشکل را حدس بزنند و هم به فکر تعمیر یخچال فریزر شما باشند؛ زیرا عیب یابی و تعمیر این نوع از یخچال کار چندان آسانی نیست و نیاز به آگاهی دارد.

    نمایندگی های مختلفی در تمام جهان وجود دارند که توسط شرکت سامسونگ ایجاد شده اند؛ زیرا آن ها قصد دارند با ارائه خدماتی همچون عیب یابی تخصصی، تعمیر و تعویض موتور، تعویض لاستیک دور درب، برطرف کردن صداهای غیرعادی یخچال و … سود مشتری را در نظر گرفته و رضایت آن ها را به دست آورند، آن هم به این صورت با صرف هزینه کم؛ تعمیر یخچال فریزر سامسونگ را انجام می دهند تا دیگر نیازی به خرید یخچال جدید نباشد که قیمت بسیار بالایی نیز دارد.

    برخی از سوالات متداولِ نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

    یخچال فریزرهای سامسونگ از سطح های مختلفی از انرژی برخوردارند؛ کدام از آن ها بهتر است؟

    اگر برچسب نشان دهنده گزینه A و +A است؛ یعنی کمترین مصرف انرژی را دارد که نه تنها در هزینه ها صرفه جویی می شود بلکه برای محیط زیست نیز مفید خواهد بود.

    دمای یخچال فریزر باید چقدر باشد؟

    دما باید بین 3 تا 4 درجه باشد در غیر اینصورت ممکن است مشکلاتی همچون کاهش دما یا منجمد شدن مواد غذایی به وجود آید و نیاز به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ پیدا کنید.

    چه زمانی باید فیلتر یخچال را عوض کرد؟

    چراغی بر روی یخچال وجود دارد که پس از گذشت 5 ماه از فیلتر جدید؛ بنفش شده و پس از گذشت 6 ماه قرمز می شود، در این هنگام می توان متوجه شد که زمان تغییر فیلتر است. به همین دلیل نمایندگی ها اکثرا شش ماه یکبار یادآوری می کنند تا در صورت لزوم تکنسینی را به منزل مصرف کنندگان بفرستند.